BURNING HEADS 45K
Відстань: 45,3 км (+/-)
Пункти підтримки та контролю:
Пункт контролю та підтримки 1 (ПКП1) — 10-й км: вода, холодні напої, фрукти, парамедик, транспорт, таймінг.
Пункт підтримки 2 (ПП2) — 22-й км, вода, холодні напої, харчування, парамедик, транспорт.
Контрольний пункт 3 (КП3) — 27-й км, таймінг.
Пункт підтримки 4 (ПП4) — 34-й км, вода, холодні напої, харчування, парамедик, транспорт.
Пункт контролю та підтримки 5 (ПКП5) - 38-й км, вода, холодні напої, фрукти, парамедик, транспорт, таймінг, вечірка.
Ліміти часу:
ПКП1 (10K) — відсутній.
ПП2 (22К) — 3 години 30 хвилин.
КП3 (27К)— відсутній.
ПП4 (34К) — 5 годин 30 хвилин.
ПКП5 (38К) — відсутній.
Вся дистанція — 7 годин
Бали ITRA: 2 бали
Увага! В зв'язку з непередбачуваною епідеміологічною ситуацією організатори окрім основного сценарію проведення заходу закладають альтернативні сценарії, які можуть вступити в силу ближче до дати проведення змагань (роздільні старти, старти в довільно вибраний учасником час і т.д.). Альтернативні сценарії можуть передбачати також проведення старту в 2 дні, тому при плануванні своєї участі ми рекомендуємо розраховувати на найпізніший можливий від'їзд з регіону змагань ввечері 15 травня 2022 року. За будь-яких обставин учасники з найбільшим рейтингом ITRA, що претендують на призові позиції стартуватимуть одночасно і матимуть очне протистояння. Відповідно до останніх практик найбільш вірогідно, що участь в змаганнях буде можлива лише за наявності у спортсменів одного із зазначених документів:
- "жовтий" чи "зелений" COVID-сертифікат;
- іноземний COVID-сертифікат;
- документ про отримання однієї дози вакцини - форма 063-О;
- міжнародне свідоцтво про вакцинацію;
- негативний результат ПЛР-тесту або експрес-тесту на COVID-19 - чинний 72 години.
14 травня (субота)
09:00 — 14:00 — видача стартових пакетів та здача речей в камеру схову учасникам всіх забігів в стартовому таборі.
09:55 — відправлення організованого трансферу з міста Одеса (від залізничного вокзалу).
12:55 — очікуваний час прибуття організованого трансферу в стартовий табір.
14:00 — старт забігу Burning Heads.
18:40 — закриття дистанції Burning Heads
19:00 — нагородження переможців забігу Burning Heads.
22:00 — закриття дистанції Burning Heads та закінчення заходу.
3. РЕЄСТРАЦІЯ ТА ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ
3.1. Реєстрація учасників фестивалю проводиться не пізніше 14:00 13 травня 2022 року.
3.4. Підписом в Угоді учасник підтверджує згоду з усіма пунктами Угоди та регламенту.
3.5. На момент старту учаснику має виповнитися 18 років. Участь спортсменів молодше 18 років повинна погоджуватися з організаторами додатково.
3.6. Для участі в забігу Wet Hills 48K учасник повинен відповідати хоча б одній з наведених вимог:
- щонайменше один успішний фініш в офіційних бігових змаганнях 2020 — 2021 років на дистанції не менше 40 кілометрів з будь-яким покриттям.
У випадку невідповідності одній з наведених вимог участь необхідно обговорювати з організаторами трейлу.
4. РЕЄСТРАЦІЙНИЙ ВНЕСОК
4.1. Для участі у забігу Burning Heads 45K учасник повинен оплатити реєстраційний внесок:
- 785 грн. при реєстрації до 31.12.21
- 925 грн. при реєстрації з 01.01.22 по 31.03.22
- 1065 грн. при реєстрації з 01.04.22 по 08.05.22
- 1365 грн. при реєстрації з 09.05.22 по 12.05.22
- 1665 грн. при реєстрації 13.05.22 до 14:00
4.4. Стартовий пакет учасника включає в себе:
- стартовий номер;
- пам'ятний подарунок із символікою змагання;
- обслуговування чіповою системою;
- напої та харчування в проміжних таборах;
- сувеніри від організаторів;
- матеріали від партнерів та спонсорів;
- напої та харчування на фініші після забігів;
- фотографії із забігів;
- офіційне відео після події.
4.5. Додатково учасник за бажанням може замовити та оплатити:
- пам’ятну медаль фінішера — 200 грн;
- сувенірну продукцію присвячену забігу, перелік якої доступний для ознайомлення безпосередньо в процесі реєстрації.
4.11. Учасники віком 60 років та старші, учасники бойових дій в зоні АТО, особи з інвалідністю, а також мешканці Яворівського району Львівської області оплачують 50% реєстраційного внеску. Для отримання знижки треба написати лист у довільній формі на пошту організаторів [email protected].