Регламент Wet Hills

1. МІСЦЕ ТА ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ТРЕЙЛУ

1.1. Трейл проводиться в Черкаській області на території Холодного Яру зі стартом в селі Мельники Чигиринського району (зверніть увагу, що в Черкаській області два села з назвою Мельники і по замовченню пошук в Google видає інші Мельники, ніж ті що нам потрібні) 19 листопада 2022 року (субота).

1.2. Стартове містечко розташоване  в селищі Мельники на території локації "Крутий Заміс".

2. ПРОГРАМА ТРЕЙЛУ

Увага! В зв'язку з непередбачуваною епідеміологічною ситуацією організатори окрім основного сценарію проведення заходу закладають альтернативні сценарії, які можуть вступити в силу ближче до дати проведення змагань (роздільні старти, старти в довільно вибраний учасником час і т.д.). Альтернативні сценарії можуть передбачати також проведення старту в 2 дні, тому при плануванні своєї участі ми рекомендуємо розраховувати на найпізніший можливий від'їзд з регіону змагань ввечері 20 листопада 2022 року. За будь-яких обставин учасники з найбільшим рейтингом ITRA, що претендують на призові позиції стартуватимуть одночасно і матимуть очне протистояння. Відповідно до останніх практик найбільш вірогідно, що участь в змаганнях буде можлива лише за наявності у спортсменів одного із зазначених документів:
- "жовтий" чи "зелений" COVID-сертифікат;
- іноземний COVID-сертифікат;
- документ про отримання однієї дози вакцини - форма 063-О;
- міжнародне свідоцтво про вакцинацію;
- негативний результат ПЛР-тесту або експрес-тесту на COVID-19 - чинний 72 години.

19 листопада (субота)

06:05 — відправка організованого трансферу з міста Київ.

06:05 — відправка організованого трансферу з міста Сміла (станція ім. Тараса Шевченко).

07:30 — очікуваний час прибуття організованого трансферу з міста Сміла в стартовий табір.

08:30 — відправка організованого трансферу з міста Черкаси.

08:30 — 11:15 — видача стартових пакетів, здача речей в камеру схову в стартовому таборі.

10:00 — очікуваний час прибуття організованих трансферів з міста Київ та міста Черкаси в стартовий табір.

11:00 — старт дистанції Wet Hills 48K.

11:10 — старт дистанції Wet Hills Medium 26K.

11:20 — старт дистанції Wet Hills Short 11K.

12:50 — нагородження переможців забігу Wet Hills Short 11K.

13:35 — закриття дистанції Wet Hills Short 11K.

14:40 — нагородження переможців забігу Wet Hills Medium 26K та нагородження переможців Малої Ліги UTL.

15:40 — закриття дистанції Wet Hills Medium 26K.

16:00 — нагородження переможців забігу Wet Hills 48K та нагородження переможців Великої Ліги UTL.

19:00 — закриття дистанції Wet Hills 48K та закінчення трейлу.

3. РЕЄСТРАЦІЯ ТА ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ

3.1. Реєстрація учасників фестивалю проводиться не пізніше 14:00 18 листопада 2022 року.

3.2. Видача стартових пакетів буде проходити в стартовому містечку згідно з програмою змагань.

3.3. При отриманні стартового пакету, спортсмен зобов’язаний мати при собі Угоду про звільнення від відповідальності (далі просто Угода) із власним підписом, все спорядження з переліку, що відмічене, як «обов’язкове» та документ, що посвідчує особу (внутрішній або закорднний паспорт, водійське посвідчення, Дія).

3.4. Підписом в Угоді учасник підтверджує згоду з усіма пунктами Угоди та регламенту.

3.5. На момент старту учаснику має виповнитися 18 років. Участь спортсменів молодше 18 років повинна погоджуватися з організаторами додатково.

3.6. Для участі в забігу Wet Hills 48K учасник повинен відповідати хоча б одній з наведених вимог:

  • щонайменше один успішний фініш в офіційних бігових змаганнях 2020 — 2021 років на дистанції не менше 40 кілометрів з будь-яким покриттям.

У випадку невідповідності одній з наведених вимог участь необхідно обговорювати з організаторами трейлу.

3.7. Для участі в забігу Wet Hills Medium 26K учасник повинен відповідати хоча б одній з наведених вимог:

  • щонайменше один успішний фініш в офіційних бігових змаганнях 2020 — 2021 років на дистанції не менше 20 кілометрів з будь-яким покриттям.

У випадку невідповідності одній з наведених вимог участь необхідно обговорювати з організаторами трейлу.

3.8. Для участі в забігу Wet Hills Short 11K учасник не повинен відповідати якимось додатковим вимогам.

3.9. Реєструючись на забіг учасник тим самим підтверджує свою згоду з договором публічної оферти. Учасники не заперечують, що їх особисті дані (прізвище, ім’я, дата народження та стать) будуть публічно оприлюднені в переліках учасників та в протоколах з результатами, а фото та відеоматеріали з їх зображеннями можуть бути використані організаторами для поширення інформації про фестиваль в будь-яких ЗМІ. 

3.10. Участь у будь-якому із забігів пов’язана з ризиком отримання травм різного ступеню тяжкості, від самих легких, до таких що призводять до часткової недієздатності або навіть смерті. Усвідомлюючи це, всю відповідальність за подібні випадки учасники приймають на себе і зобов’язуються при найменших підозрах виникнення подібних ситуацій одразу ж припиняти участь в забігу.

4. РЕЄСТРАЦІЙНИЙ ВНЕСОК

4.1. Для участі у забігу Wet Hills 48K учасник повинен оплатити реєстраційний внесок:

  • 785 грн. при реєстрації до 31.12.21
  • 925 грн. при реєстрації з 01.01.22 по 30.09.22
  • 1065 грн. при реєстрації з 01.10.22 по 13.11.22
  • 1365 грн. при реєстрації з 14.11.22 по 17.11.22
  • 1665 грн. при реєстрації 18.11.22 до 14:00 

4.2. Для участі у забігу Wet Hills Medium 26K учасник повинен оплатити реєстраційний внесок:

  • 720 грн. при реєстрації до 31.12.21
  • 840 грн. при реєстрації з 01.01.22 по 30.09.22
  • 975 грн. при реєстрації з 01.10.22 по 13.11.22
  • 1275 грн. при реєстрації з 14.11.22 по 17.11.22
  • 1575 грн. при реєстрації 18.11.22 до 14:00 

4.3. Для участі у забігу Wet Hills Short 11K учасник повинен оплатити реєстраційний внесок:

  • 490 грн. при реєстрації до 31.12.21
  • 630 грн. при реєстрації з 01.01.22 по 30.09.22
  • 770 грн. при реєстрації з 01.10.22 по 13.11.22
  • 1070 грн. при реєстрації з 14.11.22 по 17.11.22
  • 1370 грн. при реєстрації 18.11.22 до 14:00 

4.4. Стартовий пакет учасника включає в себе:

  • стартовий номер;
  • пам'ятний подарунок із символікою змагання;
  • обслуговування чіповою системою;
  • напої та харчування в проміжних таборах;
  • сувеніри від організаторів;
  • матеріали від партнерів та спонсорів;
  • напої та харчування на фініші після забігів;
  • фотографії із забігів;
  • офіційне відео після події.

4.5. Додатково учасник за бажанням може замовити та оплатити:

  • пам’ятну медаль фінішера — 200 грн;
  • сувенірну продукцію присвячену забігу, перелік якої доступний для ознайомлення безпосередньо в процесі реєстрації.

4.6. Якщо учасник замовив пам’ятну медаль фінішера, але не зміг подолати дистанцію свого забігу в рамках встановленого ліміту часу, то пам’ятна медаль фінішера цьому учаснику не надається і плата за пам’ятну медаль фінішера не компенсується.

4.7. Перереєстрація на іншу особу здійснюється шляхом відправки заявки (в довільній формі) на адресу [email protected] і здійснюються в різні періоди на наступних умовах:

  • Безкоштовно до 19.10.22 (включно)
  • При оплаті 100 грн. в період з 20.10.22 по 13.11.22 (включно)
  • При оплаті 200 грн. в період з 14.11.22 по 17.11.22 (включно)
  • При оплаті 300 грн. 18.11.22 до 14:00

4.8. Зміна дистанції здійснюється шляхом відправки заявки (в довільній формі) на адресу [email protected] і здійснюється в різні періоди на наступних умовах:

  • Безкоштовно до 19.10.22 (включно)
  • При оплаті 100 грн. в період з 20.10.22 по 17.11.22 (включно)
  • При оплаті 200 грн. 18.11.22 до 14:00

Додатково необхідно оплатити різницю в вартості між сплаченим реєстраційним внеском та актуальною ціною на дату перереєстрації. При зміні дистанції на меншу за вартістю – різниця в ціні не повертається.

4 9. Перенесення реєстрації на інший захід здійснюється шляхом відправки заявки (в довільній формі) на адресу [email protected] і здійснюється в різні періоди на наступних умовах:

  • При оплаті 100 грн. в період до 19.10.22 (включно)
  • При оплаті 200 грн. в період з 20.10.22 по 06.11.22 (включно)
  • При оплаті 300 грн. до 13.11.22 (включно)

Додатково необхідно оплатити різницю в вартості між сплаченим реєстраційним внеском та актуальною ціною на дату перереєстрації.
При перенесенні реєстраційного внесу на захід який проводиться через 2 місяця від дати перенесення, вартість медалі не компенсується.
При зміні дистанції на меншу за вартістю – різниця в ціні не повертається.

4.10. У випадку травми, хвороби чи будь-яких інших форс-мажорних обставин, що не дають зареєстрованому учаснику можливості взяти участь у змаганнях доступні наступні опції:

  • Безкоштовно перенести реєстрацію на інший старт при наданні документів, що підтверджують факт травми, хвороби чи виникнення форс-мажорних обставин до 31.10.22 (включно)
  • Отримати компенсацію в розмірі 50% від сплаченої суми при наданні документів, що підтверджують факт травми, хвороби чи виникнення форс-мажорних обставин до 31.10.22 (включно)

4.11. Перенесення реєстрації на інші змагання без поважної причини здійснюється шляхом відправки заявки (в довільній формі) на адресу [email protected] і можливо не пізніше 31.10.22 (включно). Вартість послуги становить 300 грн. Додатково необхідно оплатити різницю в вартості між сплаченим реєстраційним внеском та актуальною ціною реєстраційного внеску на інші змагання на дату перереєстрації. При зміні дистанції на меншу за вартістю – різниця в ціні не повертається.

4.12. Учасники віком 60 років та старші, учасники бойових дій в зоні АТО, особи з інвалідністю, а також мешканці Яворівського району Львівської області оплачують 50% реєстраційного внеску. Для отримання знижки треба написати лист у довільній формі на пошту організаторів [email protected].

4.13. Розмір реєстраційного внеску може бути змінений у зв’язку з нестабільним економічним становищем в Україні.

4.14. Учасник не може відмовитися від частини стартового пакету з метою зменшення його вартості.

5. ПОДОЛАННЯ ДИСТАНЦІЙ ЗАБІГІВ

5.1. Всі учасники зобов’язані мати на старті кожного забігу все спорядження, що відмічено в переліку, як «обов’язкове» за виключенням тих речей, що будуть напередодні старту оголошені організаторами необов’язковими (виходячи з найактуальніших прогнозів погоди). Бігуни повинні нести все оголошене обов’язкове спорядження самостійно від старту до фінішу, на собі або в своїх рюкзаках. Волонтери, що працюють на дистанції, можуть вимагати від учасника надати для огляду спорядження, що є обов’язковим. Після такої перевірки на учасника можуть накладатися штрафні санкції відповідно до умов регламенту.

5.2. Випадкова втрата елементів обов’язкового спорядження або випадкова втрата сміття на дистанції прирівнюється до навмисних дій і тягне за собою накладання аналогічних штрафних санкцій.

5.3. На старті кожного забігу учасник зобов’язаний зафіксувати на своєму верхньому одязі (футболка, кофта, куртка) стартовий номер таким чином, щоб його було видно повністю. Знімати стартовий номер забороняється до моменту завершення участі у змаганнях.

5.4. Для проміжних пунктів на дистанціях встановлюються ліміти часу на його проходження. Учасники, що прибули на проміжний пункт після завершення відведеного часу автоматично знімаються з дистанції та доставляються в стартове містечко засобами організаторів змагань. При цьому учасник зобов'язаний віддати свій стартовий номер та чіп на вимогу відповідального волонтера. При бажанні продовжувати самостійно долати дистанцію забігу та відмови від доставки в стартове містечко засобами організаторів змагань спортсмен бере на себе всю відповідальність і надалі ніяк не супроводжується і не забезпечується організаторами змагань. 

5.5. Усі учасники звертають увагу на травми інших учасників змагань і зобов'язані допомагати тим, хто потребує допомогу та повідомляти організаторів про ситуацію, тип травми, розташування і номер учасника, який отримав травму.

5.6. Якщо учаснику необхідно припинити змагання через травму або стан здоров’я, учасник повинен негайно повідомити організатору свій стартовий номер за телефоном, що оголошений організаторами, як екстрений. З осіб, які не повідомляють про своє сходження з маршруту, може бути стягнуто витрати на необгрунтовану пошукову кампанію.

5.7. Учасники повинні, наскільки це можливо, сходити з дистанції на контрольних пунктах.

5.8. Організатор забезпечує транспортування учасників в базовий табір змагань відповідно до наявних транспортних засобів - дуже ймовірно, що час очікування транспортного засобу для евакуації може бути довгим, тому завдання учасника полягає в тому, щоб дістатися до найближчого контрольно пункту, де він буде забезпечений першою медичною допомогою та їжею під час очікування транспортування в базовий табір.

5.9. Учасники, що хочуть покинути дистанцію з будь-яких причин і які при цьому можуть пересуватися без нанесення шкоди своєму здоров’ю, здійснюють це власними засобами.

5.10. Організатори залишають за собою право відміняти або змінювати дистанції забігів через несприятливі природні катаклізми, такі як торнадо, землетруси, лісові пожежі, грози та блискавки, а також інші надзвичайні ситуації в регіоні проведення фестивалю, як то війна, терористичні акти і будь-які інші події, що несуть загрозу безпеці учасників. В подібних випадках сума реєстраційного внеску та будь-яких інших витрат на участь у трейлі учасникам не компенсується.

5.11. Деякі ділянки трас проходять дорогами та стежками, де можуть перебувати пішоходи та транспорт. Також є вірогідність зустрічі з дикими тваринами.

5.12. Організатори, волонтери, медики та задіяні працівники служби з надзвичайних ситуацій мають право зупиняти, перевіряти стан здоров’я учасника в будь який момент забігу, перед його початком, та після фінішу і знімати учасника з дистанції, якщо є вірогідність небезпеки для його здоров’я або виявлено порушення регламенту забігу.

5.13. Усі учасники на маршруті пов'язані правилами чесної гри та абсолютною забороною на втручання в маркування маршруту і руйнування природи. За порушення правил та неетичну поведінку передбачені штрафи або ж дискваліфікація:

5.13.1. Зрізка частини шляху - дискваліфікація у випадку скорочення таким чином дистанції чи сумарного набору висоти, в усіх інших випадках на розсуд головного судді змагань.

5.13.2. Відсутність ємностей для води потрібного об'єму, що вимагається (на старті мають бути повні), ізофолії, телефону - дискваліфікація.

5.13.3. Відсутність інших елементів обов'язкового спорядження - штраф 20 хвилин за кожний відсутній елемент спорядження.

5.13.4. Телефон вимкнений або в режимі польоту - штраф 20 хвилин.

5.13.5. Відмова від перевірки обов'язкового спорядження - дискваліфікація.

5.13.6. Викидання сміття по дистанції в непризначених для цього місцях - дискваліфікація.

5.13.7. Відсутність допомоги людині, що цього потребує - дискваліфікація.

5.13.8. Отримання допомоги від сторонніх осіб по дистанції - дискваліфікація.

5.13.9. Відсутність поваги та груба поведінка по відношенню до учасників, волонтерів, організаторів - дискваліфікація.

5.13.10. Чітінг (використання транспорту, передача чіпу і т.д.) - пожиттєва дискваліфікація.

5.13.11. Використання палиць, що не несуться учасником від початку змагань - штраф 1 година.

6. НАГОРОДЖЕННЯ

6.1. На всіх дистанціях нагороджуються переможці та призери в абсолютному заліку (троє чоловіків та три жінки).

6.2. Пам'ятними кубками нагороджуються чоловіки і жінки у наступних вікових категоріях:

  • 40+ років;
  • 50+ років;
  • 60+ років.

6.3. Переможці та призери, що відсутні на церемонії нагородження позбавляються своїх нагород.

7. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗМАГАНЬ

7.1. В стартовому містечку всі учасники фестивалю забезпечуються:

  • питною водою;
  • вбиральнями;
  • місцем для перевдягання та можливістю зберігання особистих речей;
  • черговим лікарем та каретою швидкої допомоги.

8. ЗМІНИ В РЕГЛАМЕНТІ

8.1. Організатори залишають за собою право змінювати діючий регламент в будь-який час з метою забезпечення найбільш ефективної організації змагань.

8.2. В разі ключових змін або доповнень, учасники трейлу будуть додатково поінформовані повідомленням на електрону адресу, що була вказана при реєстрації.