Регламент Burning Heads

| РЕГЛАМЕНТ | ДИСТАНЦІЇ | СПОРЯДЖЕННЯ | РЕЗУЛЬТАТИ |

1. МІСЦЕ ТА ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ТРЕЙЛУ

1.1. Трейл проводиться на землях Національного Природного Парку «Білобережжя Святослава», що на Кінбурнській Косі в Очаківському районі Миколаївської області 20 травня 2017 року.

1.2. Стартове містечко розташоване в селищі Покровське.

2. ПРОГРАМА ТРЕЙЛУ

17 травня

18:00 — 20:00 — видача стартових пакетів учасникам всіх забігів в місті Київ в магазині «Світ Спорту» за адресою вул. Костянтинівська, буд. 21.

20 травня

08:00 — 10:30 — видача стартових пакетів та здача речей в камеру схову учасникам всіх забігів в стартовому таборі в селищі Покровське.

11:00 — старт забігів Burning Heads 50K, Sand Trail 25K та Hot Fun 10K.

15:30 — нагородження переможців забігу Sand Trail 25K.

16:30 — нагородження переможців забігу Burning Heads 50K.

19:00 — закриття трейлу.

3. РЕЄСТРАЦІЯ ТА ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ

3.1. Реєстрація учасників фестивалю проводиться на сайті Ukraine Sport Events не пізніше 14 травня 2017 року (включно).

3.2. Перереєстрація можлива не пізніше 14 травня 2017 року (включно) і здійснюється шляхом відправлення заявки (в довільній формі) на адресу ukrainiantrailleague@gmail.com.

3.3. Видача стартових пакетів буде проходити згідно з програмою фестивалю.

3.4. При отриманні стартового пакету, спортсмен зобов’язаний мати при собі ваучер учасника із власним підписом, все спорядження з переліку, що відмічене, як «обов’язкове» та документ, що посвідчує особу.

3.5. Підписом у ваучері учасник підтверджує згоду з усіма пунктами ваучеру та регламенту.

3.6. На момент старту учаснику має виповнитися 18 років.

3.7. Для участі в забігу Sand Trail 25K учасник повинен відповідати наступній вимозі:

  • — щонайменше один успішний фініш в офіційних бігових змаганнях 2016 — 2017 років на дистанції не менше 20 кілометрів з будь-яким покриттям.

У випадку невідповідності одній з наведених вимог участь необхідно обговорювати з організаторами трейлу окремо.

3.8. Для участі в забігу Burning Heads 50K учасник повинен відповідати наступній вимозі:

  • — щонайменше один успішний фініш в офіційних бігових змаганнях 2016 — 2017 років на дистанції не менше 40 кілометрів з будь-яким покриттям;
  • — успішний фініш на дистанції Chornohora Sky Race фестивалю Chornohora Sky Marathon 2016 (23 кілометри) з часом не більше 6 годин.

У випадку невідповідності одній з наведених вимог участь необхідно обговорювати з організаторами трейлу окремо.

3.9. Для участі в забігу Hot Fun 10K учасник не повинен відповідати якимось додатковим вимогам.

3.10. Всі учасники зобов’язані мати на старті кожного забігу все спорядження, що відмічено в переліку, як «обов’язкове» за виключенням тих речей, що будуть напередодні старту оголошені організаторами необов’язковими (виходячи з найактуальніших прогнозів погоди).

3.11. Навмисна або випадкова відсутність елементів обов’язкового спорядження призводить до накладення штрафів або навіть дискваліфікації. Будь-яке своє сміття від продуктів та спорядження учасник зобов’язується нести до фінішу і належним чином його утилізовувати. Навмисна або випадкова втрата сміття на дистанції карається дискваліфікацією.

3.12. Учасники не заперечують, що їх особисті дані (прізвище, ім’я, дата народження та стать) будуть публічно оприлюднені в переліках учасників та в протоколах з результатами, а фото та відеоматеріали з їх зображеннями можуть бути використані організаторами для поширення інформації про фестиваль в будь-яких ЗМІ.

3.13. Участь у будь-якому із забігів фестивалю пов’язана з ризиком отримання травм різного ступеню тяжкості, від самих легких, до таких що призводять до часткової недієздатності або навіть смерті. Усвідомлюючи це, всю відповідальність за подібні випадки учасники приймають на себе і зобов’язуються при найменших підозрах виникнення подібних ситуацій одразу ж припиняти участь в забігу.

4. РЕЄСТРАЦІЙНИЙ ВНЕСОК

4.1. Для участі у забігу Burning Heads 50K учасник повинен оплатити реєстраційний внесок:

  • 450 грн. при реєстрації до 30.04.17
  • 550 грн. при реєстрації з 01.05.17 по 14.05.17

4.2. Для участі у забігу Sand Trail 25K учасник повинен оплатити реєстраційний внесок:

  • 400 грн. при реєстрації до 30.04.17
  • 500 грн. при реєстрації з 01.05.17 по 14.05.17

4.3. Для участі у забігу Hot Fun 10K учасник повинен оплатити реєстраційний внесок:

  • 350 грн. при реєстрації до 30.04.17
  • 450 грн. при реєстрації з 01.05.17 по 14.05.17

4.4. Стартовий пакет учасника включає в себе:

  • стартовий номер;
  • напої та харчування в проміжних таборах (3 пункти харчування та гідратації для учасників Burning Heads 50K і 1 пункт харчування та гідратації для учасників Sand Trail 25K);
  • пам’ятні сувеніри від організаторів;
  • матеріали від партнерів та спонсорів;
  • напої та харчування на фініші після забігів;
  • фотографії с забігів.

4.5. Додатково учасник за бажанням може замовити та оплатити:

  • пам’ятну медаль фінішера — 150 грн.

4.6. Якщо учасник замовив пам’ятну медаль фінішера, але не зміг подолати дистанцію свого забігу в рамках встановленого ліміту часу, то пам’ятна медаль фінішера цьому учаснику не надається і плата за пам’ятну медаль фінішера не компенсовується.

4.7. У випадку травми, хвороби чи будь-яких інших форс-мажорних обставин, що не дають зареєстрованому учаснику можливості прийняти участь у фестивалі, організатори можуть компенсувати оплачений реєстраційний внесок в розмірі 50% від сплаченої суми. Для отримання компенсації учасник повинен не пізніше 01 травня 2017 року надати документи, що підтверджують факт травми, хвороби чи виникнення форс-мажорних обставин. В будь-яких інших випадках реєстраційний внесок не компенсується.

4.8. Учасники віком 60 років та старші, учасники бойових дій в зоні АТО, а також мешканці Очаківського району Миколаївської області оплачують 50% реєстраційного внеску.

4.9. Розмір реєстраційного внеску може бути змінений у зв’язку з нестабільним економічним становищем в Україні.

4.10. Учасник не може відмовитися від частини стартового пакету з метою зменшення його вартості.

5. ДИСТАНЦІЇ

5.1. На старті кожного забігу учасник зобов’язаний зафіксувати на своєму верхньому одязі (футболка, кофта, куртка) стартовий номер таким чином, щоб його було видно повністю. Знімати стартовий номер забороняється до моменту завершення участі у змаганнях.

5.2. Для проміжних пунктів на дистанції Burning Heads 50K встановлюється ліміт часу на його проходження. Учасники, що прибули на проміжний пункт після завершення відведеного часу автоматично знімаються з дистанції, та доставляються в стартове містечко засобами організаторів фестивалю.

5.3. Волонтери, що працюють на дистанції, можуть вимагати від учасника надати для огляду спорядження, що є обов’язковим. Після такої перевірки учасник отримує штраф 20 хвилин за кожен елемент відсутнього обов’язкового спорядження.

5.4. Учасники, що хочуть покинути дистанцію з будь-яких причин і які при цьому можуть пересуватися без нанесення шкоди своєму здоров’ю, здійснюють це власними засобами.

5.5. Організатори залишають за собою право відміняти або змінювати дистанції забігів через несприятливі природні катаклізми, такі як торнадо, землетруси, лісові пожежі, грози та блискавки, а також інші надзвичайні ситуації в регіоні проведення фестивалю, як то війна, терористичні акти і будь-які інші події, що несуть загрозу безпеці учасників. В подібних випадках сума реєстраційного внеску та будь-яких інших витрат на участь у трейлі учасникам не компенсується.

5.8. Деякі ділянки трас проходять дорогами та стежками, де можуть перебувати пішоходи та транспорт. Також є вірогідність зустрічі з дикими тваринами.

5.9. Організатори, волонтери, медики та задіяні працівники служби з надзвичайних ситуацій мають право зупиняти, перевіряти стан здоров’я учасника в будь який момент забігу, перед його початком, та після фінішу і знімати учасника з дистанції, якщо є вірогідність небезпеки для його здоров’я або виявлено порушення регламенту забігу.

6. НАГОРОДЖЕННЯ

6.1. На дистанціях Burning Heads 50K та Sand Trail 25K нагороджуються переможці та призери в абсолютному заліку (троє чоловіків та три жінки). На дистанції Hot Fun 10K нагородження не відбувається.

6.2. Переможці та призери, що відсутні на церемонії нагородження позбавляються своїх подарунків.

7. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФЕСТИВАЛЮ

7.1. В стартовому містечку всі учасники фестивалю забезпечуються:

  • питною водою;
  • вбиральнями;
  • місцем для перевдягання та можливістю зберігання особистих речей;
  • черговим лікарем швидкої допомоги.

7.2. До стартового містечка в селищі Покровське учасники добираються самостійно. Селище Покровське має сполучення рейсовими катерами з містом Очаків. До Очакова найзручніше діставатися з міста Миколаїв автобусом.

8. ЗМІНИ В РЕГЛАМЕНТІ

8.1. Організатори залишають за собою право змінювати діючий регламент в будь-який час з метою забезпечення найбільш ефективної організації змагань.

8.2. В разі ключових змін або доповнень, учасники трейлу будуть додатково поінформовані повідомленням на електрону адресу, що була вказана при реєстрації.

17105459_10212647407888404_122130193_n