Регламент Burning Heads

| РЕГЛАМЕНТ | ДИСТАНЦІЇ | СПОРЯДЖЕННЯ | РЕЗУЛЬТАТИ |

1. МІСЦЕ ТА ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ТРЕЙЛУ

1.1. Трейл проводиться на землях Національного Природного Парку «Білобережжя Святослава», що на Кінбурнській Косі в Очаківському районі Миколаївської області 19 травня 2018 року.

1.2. Стартове містечко розташоване в селищі Покровське.

2. ПРОГРАМА ТРЕЙЛУ

15 травня

18:00 — 20:00 — видача стартових пакетів учасникам всіх забігів в місті Київ в магазині «Світ Спорту» за адресою вул. Костянтинівська, буд. 21.

19 травня

08:00 — 10:30 — видача стартових пакетів та здача речей в камеру схову учасникам всіх забігів в стартовому таборі в селищі Покровське.

11:00 — старт забігів Burning Heads 50K, Sand Trail 25K та Hot Fun 10K.

11:30 — старт дитячих забігів.

13:00 — відкриття паста-паті за підтримки нашого партнера ТМ Зерновита.

14:30 — нагородження переможців забігу Hot Fun 10K подарунками від нашого партнера компанії MedSport.

15:30 — нагородження переможців забігу Sand Trail 25K подарунковими сертифікатами від наших партнерів Salomon та компанії MedSport.

16:30 — нагородження переможців забігу Burning Heads 50K подарунковими сертифікатами від наших партнерів Salomon та компанії MedSport.

19:00 — закриття трейлу.

3. РЕЄСТРАЦІЯ ТА ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ

3.1. Реєстрація учасників фестивалю проводиться не пізніше 11 травня 2018 року (включно).

3.2. Перереєстрація можлива не пізніше 11 травня 2018 року (включно) і здійснюється шляхом відправлення заявки (в довільній формі) на адресу ukrainiantrailleague@gmail.com.

3.3. Видача стартових пакетів буде проходити згідно з програмою фестивалю.

3.4. При отриманні стартового пакету, спортсмен зобов’язаний мати при собі ваучер учасника із власним підписом, все спорядження з переліку, що відмічене, як «обов’язкове» та документ, що посвідчує особу.

3.5. Підписом у ваучері учасник підтверджує згоду з усіма пунктами ваучеру та регламенту.

3.6. На момент старту учаснику має виповнитися 18 років.

3.7. Для участі в забігу Sand Trail 25K учасник повинен відповідати наступній вимозі:

  • — щонайменше один успішний фініш в офіційних бігових змаганнях 2017 — 2018 років на дистанції не менше 20 кілометрів з будь-яким покриттям.

У випадку невідповідності одній з наведених вимог участь необхідно обговорювати з організаторами трейлу окремо.

3.8. Для участі в забігу Burning Heads 50K учасник повинен відповідати наступній вимозі:

  • — щонайменше один успішний фініш в офіційних бігових змаганнях 2017 — 2018 років на дистанції не менше 40 кілометрів з будь-яким покриттям;
  • — успішний фініш на дистанції Chornohora Sky Race фестивалю Chornohora Sky Marathon 2017 (23 кілометри) з часом не більше 6 годин.

У випадку невідповідності одній з наведених вимог участь необхідно обговорювати з організаторами трейлу окремо.

3.9. Для участі в забігу Hot Fun 10K учасник не повинен відповідати якимось додатковим вимогам.

3.10. Всі учасники зобов’язані мати на старті кожного забігу все спорядження, що відмічено в переліку, як «обов’язкове» за виключенням тих речей, що будуть напередодні старту оголошені організаторами необов’язковими (виходячи з найактуальніших прогнозів погоди).

3.11. Навмисна або випадкова відсутність елементів обов’язкового спорядження призводить до накладення штрафів або навіть дискваліфікації. Будь-яке своє сміття від продуктів та спорядження учасник зобов’язується нести до фінішу і належним чином його утилізовувати. Навмисна або випадкова втрата сміття на дистанції карається дискваліфікацією.

3.12. Учасники не заперечують, що їх особисті дані (прізвище, ім’я, дата народження та стать) будуть публічно оприлюднені в переліках учасників та в протоколах з результатами, а фото та відеоматеріали з їх зображеннями можуть бути використані організаторами для поширення інформації про фестиваль в будь-яких ЗМІ.

3.13. Участь у будь-якому із забігів фестивалю пов’язана з ризиком отримання травм різного ступеню тяжкості, від самих легких, до таких що призводять до часткової недієздатності або навіть смерті. Усвідомлюючи це, всю відповідальність за подібні випадки учасники приймають на себе і зобов’язуються при найменших підозрах виникнення подібних ситуацій одразу ж припиняти участь в забігу.

4. РЕЄСТРАЦІЙНИЙ ВНЕСОК

4.1. Для участі у забігу Burning Heads 50K учасник повинен оплатити реєстраційний внесок:

  • 350 грн. при реєстрації до 31.12.17
  • 450 грн. при реєстрації з 01.01.18 по 04.03.18
  • 550 грн. при реєстрації з 05.03.18 по 31.03.18
  • 700 грн. при реєстрації з 01.04.18 по 11.05.18

4.2. Для участі у забігу Sand Trail 25K учасник повинен оплатити реєстраційний внесок:

  • 300 грн. при реєстрації до 31.12.17
  • 400 грн. при реєстрації з 01.01.18 по 04.03.18
  • 500 грн. при реєстрації з 05.03.18 по 31.03.18
  • 650 грн. при реєстрації з 01.04.18 по 11.05.18

4.3. Для участі у забігу Hot Fun 10K учасник повинен оплатити реєстраційний внесок:

  • 200 грн. при реєстрації до 31.12.17
  • 300 грн. при реєстрації з 01.01.18 по 04.03.18
  • 400 грн. при реєстрації з 05.03.18 по 31.03.18
  • 500 грн. при реєстрації з 01.04.18 по 11.05.18

4.4. Стартовий пакет учасника включає в себе:

  • стартовий номер;
  • напої та харчування в проміжних таборах (3 пункти харчування та гідратації для учасників Burning Heads 50K і 1 пункт харчування та гідратації для учасників Sand Trail 25K);
  • пам’ятні сувеніри від організаторів;
  • матеріали від партнерів та спонсорів;
  • напої та харчування на фініші після забігів;
  • фотографії с забігів.

4.5. Додатково учасник за бажанням може замовити та оплатити:

  • пам’ятну медаль фінішера — 150 грн.
  • пам’ятну футболку забігу з унікальним дизайном (бавовна) — 350 грн.

4.6. Якщо учасник замовив пам’ятну медаль фінішера, але не зміг подолати дистанцію свого забігу в рамках встановленого ліміту часу, то пам’ятна медаль фінішера цьому учаснику не надається і плата за пам’ятну медаль фінішера не компенсується.

4.7. У випадку травми, хвороби чи будь-яких інших форс-мажорних обставин, що не дають зареєстрованому учаснику можливості взяти участь у фестивалі, організатори можуть компенсувати оплачений реєстраційний внесок в розмірі 50% від сплаченої суми. Для отримання компенсації учасник повинен не пізніше 01 травня 2018 року надати документи, що підтверджують факт травми, хвороби чи виникнення форс-мажорних обставин. В будь-яких інших випадках реєстраційний внесок не компенсується.

4.8. Учасники віком 60 років та старші, учасники бойових дій в зоні АТО, а також мешканці Очаківського району Миколаївської області оплачують 50% реєстраційного внеску.

4.9. Розмір реєстраційного внеску може бути змінений у зв’язку з нестабільним економічним становищем в Україні.

4.10. Учасник не може відмовитися від частини стартового пакету з метою зменшення його вартості.

5. ДИСТАНЦІЇ

5.1. На старті кожного забігу учасник зобов’язаний зафіксувати на своєму верхньому одязі (футболка, кофта, куртка) стартовий номер таким чином, щоб його було видно повністю. Знімати стартовий номер забороняється до моменту завершення участі у змаганнях.

5.2. Для проміжних пунктів на дистанції Ice Trail 50K встановлюється ліміт часу на його проходження. Учасники, що прибули на проміжний пункт після завершення відведеного часу автоматично знімаються з дистанції, та доставляються в стартове містечко засобами організаторів фестивалю.

5.3. Волонтери, що працюють на дистанції, можуть вимагати від учасника надати для огляду спорядження, що є обов’язковим. Після такої перевірки учасник отримує штраф 20 хвилин за кожен елемент відсутнього обов’язкового спорядження.

5.4. Усі учасники на маршруті пов'язані правилами чесної гри та абсолютною забороною на втручання в маркування маршруту і руйнування природи.

5.5. Усі учасники звертають увагу на травми інших учасників змагань і зобов'язані допомагати тим, хто потребує допомогу та повідомляти організаторів про ситуацію, тип травми, розташування і номер учасника, який отримав травму.

5.6. Якщо учаснику необхідно припинити змагання через травму або стан здоров’я, учасник повинен негайно повідомити організатору свій стартовий номер зателефоном, що оголошений організаторами, як екстренний. З осіб, які не повідомляють про своє сходження з маршруту, може бути стягнуто витрати на необгрунтовану пошукову кампанію.

5.7. Учасники повинні, наскільки це можливо, сходити з дистанції на контрольних пунктах.

5.8. Організатор забезпечує транспортування учасників на базу змагань відповідно до наявних транспортних засобів - дуже ймовірно, що час очікування транспортного засобу для евакуації може бути довгим, тому завдання учасника полягає в тому, щоб дістатися до найближчого контрольно пункту, де він буде забезпечений першою медичною допомогою та їжею під час очікування транспортування в базовий табір.

5.9. Учасники, що хочуть покинути дистанцію з будь-яких причин і які при цьому можуть пересуватися без нанесення шкоди своєму здоров’ю, здійснюють це власними засобами.

5.10. Організатори залишають за собою право відміняти або змінювати дистанції забігів через несприятливі природні катаклізми, такі як торнадо, землетруси, лісові пожежі, грози та блискавки, а також інші надзвичайні ситуації в регіоні проведення фестивалю, як то війна, терористичні акти і будь-які інші події, що несуть загрозу безпеці учасників. В подібних випадках сума реєстраційного внеску та будь-яких інших витрат на участь у трейлі учасникам не компенсується.

5.11. Деякі ділянки трас проходять дорогами та стежками, де можуть перебувати пішоходи та транспорт. Також є вірогідність зустрічі з дикими тваринами.

5.12. Організатори, волонтери, медики та задіяні працівники служби з надзвичайних ситуацій мають право зупиняти, перевіряти стан здоров’я учасника в будь який момент забігу, перед його початком, та після фінішу і знімати учасника з дистанції, якщо є вірогідність небезпеки для його здоров’я або виявлено порушення регламенту забігу.

6. ДИТЯЧІ ЗАБІГИ

6.1. Дистанції дитячих забігів:

- Біг на 100 м – до 6 років (включно);

- Біг на 500 м – 7-8 років;

- Біг на 1000 м – 9-13 років.

6.2. Участь в дитячих забігах безкоштовна.

6.3. Вік учасників змагань визначається станом на день проведення змагань (17 лютого 2018 року).

6.4. Кожен учасник змагань бере участь добровільно та за письмовою згодою батьків або уповноваженої супроводжуючої особи: тренер, викладач і т.д., які в свою чергу визнають всі ймовірні ризики для здоров’я учасника під час і після їх закінчення. Батьки учасника або уповноважена супроводжуюча особа (тренер, викладач і т.д.) письмово бере на себе особисту відповідальність за фізичний стан учасника і здатність завершити обрану дистанцію змагань.

6.5. На дистанції 100 м, 500 м та 1000 м переможці не визначаються. Усі учасники дитячого забігу отримують солодкі подарунки.

6.6. Допуск учасників до змагань здійснюється за наявності документів, що надаються при отриманні стартового пакета учасника: документ, що підтверджує вік учасника (обов'язково для всіх учасників); оригінал заповненого бланку «Виключення відповідальності» (підпис здійснюють батьки або уповноважені супроводжуючі особи: тренер, викладач і т.д.).

7. НАГОРОДЖЕННЯ

7.1. На дистанціях Burning Heads 50K, Sand Trail 25K та Hot Fun 10K нагороджуються переможці та призери в абсолютному заліку (троє чоловіків та три жінки). 

7.2. Призи для переможців Sand Trail 25K:

1 місце серед чоловік та серед жінок:

- сертифікат на 2500 грн від Salomon Ukraine

- сертифікат на 250 грн від MedSport

2 місце серед чоловік та серед жінок:

- сертифікат на 1500 грн від Salomon Ukraine

- сертифікат на 200 грн від MedSport

3 місце серед чоловік та серед жінок:

- сертифікат на 1000 грн від Salomon Ukraine

- сертифікат на 150 грн від MedSport

 

 Призи для переможців Burning Heads 50K:

1 місце серед чоловік та серед жінок:

- сертифікат на 5000 грн від Salomon Ukraine

- сертифікат на 300 грн від MedSport

2 місце серед чоловік та серед жінок:

- сертифікат на 3000 грн від Salomon Ukraine

- сертифікат на 250 грн від MedSport

3 місце серед чоловік та серед жінок:

- сертифікат на 2000 грн від Salomon Ukraine

- сертифікат на 200 грн від MedSport

7.3. Пам'ятними дипломами нагороджуються також чоловіки і жінки у наступних вікових категоріях:

— рік народження 1983 — 2000.

— рік народження 1973 — 1982.

— рік народження 1959 — 1972.

— рік народження 1958 і старші.

Умовою відзначення переможців у певній віковій категорії є участь мінімум 5 бігунів. За відсутності необхідної кількості учасників, учасники будуть переміщені до молодшої категорії.

7.4. Переможці та призери, що відсутні на церемонії нагородження позбавляються своїх подарунків.

8. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФЕСТИВАЛЮ

8.1. В стартовому містечку всі учасники фестивалю забезпечуються:

  • питною водою;
  • вбиральнями;
  • місцем для перевдягання та можливістю зберігання особистих речей;
  • черговим лікарем швидкої допомоги.

9. ЗМІНИ В РЕГЛАМЕНТІ

9.1. Організатори залишають за собою право змінювати діючий регламент в будь-який час з метою забезпечення найбільш ефективної організації змагань.

9.2. В разі ключових змін або доповнень, учасники трейлу будуть додатково поінформовані повідомленням на електрону адресу, що була вказана при реєстрації.